Przy możliwościach magów wojownik pewnie wydaje się bardzo słaby, jednak to nieprawda. Dobrze prowadzona postać tego typu jest w stanie pokonać nawet mocnego wroga. Przyjrzyjmy się zatem bliżej Wojownikowi, to znaczy jego drogom rozwoju.
Szermierz.
Szermierz to wojownik posługujący się mieczem i tarczą. Nosi średnio ciężką zbroję, gdyż w trakcie walki osłania go duża okrągła lub prostokątna tarcza. Walczy najczęściej w zwartych grupach. Potrafi korzystać z prymitywnej magii obronnej.
Przywileje Szermierza:
Możliwość posiadania własnego oddziału (maksymalnie 3 osoby), z którym wyrusza się na misje i walki.
Możliwość korzystania z prymitywnej magii obronnej.
Możliwość posiadania Komodo-Nosorożca.
Możliwość kupna zbroi i oręża w dowolnym sklepie narodu Ognia, Powietrza, Wody i Ziemi.
Możliwość posiadania innych specjalnych przedmiotów (więcej informacji w sklepach).
Zadanie na Szermierza:
1. Aby zostać Szermierzem należy zdać szkołę wojowników.
2. Gdy już ukończysz akademię, musisz udać się do Świątyni Przodków, by spotkać się z Mistycznym Dowódcą, który nauczy Cię techniki magii obrony, a także ulepszy Twoje umiejętności fechtunku.
3. Na zakończenie musisz wypełnić Zadanie Szermierza, którego treść jest zamieszczona w dziale "Misje".
Berseker.
Berseker jest wojownikiem używającym ciężkiego ostrza dwuręcznego. Nie nosi tarczy, lecz osłania go gruba, stalowa zbroja. Wpadając w szał jest on w stanie wprowadzić się w stan, zwany Stanem Bersekera. Niektórzy ludzie sądzą, że bierze się to z tego, gdyż w każdym z nas, niezależnie od tego, czy jesteśmy magiem lub nie - drzemie jakaś moc.
Przywileje Bersekera:
Możliwość posiadania własnego oddziału (maksymalnie 6 osób), z którym wyrusza się na misje i walki.
Możliwość wprowadzenia się w Stan Bersekera (wszystkie statystyki potrojone przez 12 postów).
Możliwość posiadania smoka.
Możliwość kupna zbroi i oręża w dowolnym sklepie narodu Ognia, Powietrza, Wody, Ziemi, Światła i Mroku.
Możliwość posiadania innych specjalnych przedmiotów (więcej informacji w sklepach).
Zadanie na Bersekera:
1. Aby zostać Bersekerem należy być przez 2 tygodnie Szermierzem.
2. Gdy minie już ten czas, udaj się do Świątyni Przodków, by znów spotkać się z Mistycznym Dowódcą. Ma Ci wiele do powiedzenia.
3. Na zakończenie musisz wypełnić Zadanie Bersekera, którego treść jest zamieszczona w dziale "Misje".
Offline