#1 2011-07-20 14:48:16

Aang

http://s3.ifotos.pl/img/ha_hsrhspa.png

Zarejestrowany: 2011-07-18
Posty: 13
Punktów :   

Drogi rozwoju postaci - Wojownik.

Przy możliwościach magów wojownik pewnie wydaje się bardzo słaby, jednak to nieprawda. Dobrze prowadzona postać tego typu jest w stanie pokonać nawet mocnego wroga. Przyjrzyjmy się zatem bliżej Wojownikowi, to znaczy jego drogom rozwoju.

Szermierz.

Szermierz to wojownik posługujący się mieczem i tarczą. Nosi średnio ciężką zbroję, gdyż w trakcie walki osłania go duża okrągła lub prostokątna tarcza. Walczy najczęściej w zwartych grupach. Potrafi korzystać z prymitywnej magii obronnej.

Przywileje Szermierza:

Możliwość posiadania własnego oddziału (maksymalnie 3 osoby), z którym wyrusza się na misje i walki.
Możliwość korzystania z prymitywnej magii obronnej.
Możliwość posiadania Komodo-Nosorożca.
Możliwość kupna zbroi i oręża w dowolnym sklepie narodu Ognia, Powietrza, Wody i Ziemi.
Możliwość posiadania innych specjalnych przedmiotów (więcej informacji w sklepach).

Zadanie na Szermierza:

1. Aby zostać Szermierzem należy zdać szkołę wojowników.
2. Gdy już ukończysz akademię, musisz udać się do Świątyni Przodków, by spotkać się z Mistycznym Dowódcą, który nauczy Cię techniki magii obrony, a także ulepszy Twoje umiejętności fechtunku.
3. Na zakończenie musisz wypełnić Zadanie Szermierza, którego treść jest zamieszczona w dziale "Misje".

Berseker.

Berseker jest wojownikiem używającym ciężkiego ostrza dwuręcznego. Nie nosi tarczy, lecz osłania go gruba, stalowa zbroja. Wpadając w szał jest on w stanie wprowadzić się w stan, zwany Stanem Bersekera. Niektórzy ludzie sądzą, że bierze się to z tego, gdyż w każdym z nas, niezależnie od tego, czy jesteśmy magiem lub nie - drzemie jakaś moc.

Przywileje Bersekera:

Możliwość posiadania własnego oddziału (maksymalnie 6 osób), z którym wyrusza się na misje i walki.
Możliwość wprowadzenia się w Stan Bersekera (wszystkie statystyki potrojone przez 12 postów).
Możliwość posiadania smoka.
Możliwość kupna zbroi i oręża w dowolnym sklepie narodu Ognia, Powietrza, Wody, Ziemi, Światła i Mroku.
Możliwość posiadania innych specjalnych przedmiotów (więcej informacji w sklepach).

Zadanie na Bersekera:

1. Aby zostać Bersekerem należy być przez 2 tygodnie Szermierzem.
2. Gdy minie już ten czas, udaj się do Świątyni Przodków, by znów spotkać się z Mistycznym Dowódcą. Ma Ci wiele do powiedzenia.
3. Na zakończenie musisz wypełnić Zadanie Bersekera, którego treść jest zamieszczona w dziale "Misje".


Witaj ! Będę Twoim przewodnikiem po świecie "Avatar: The new legend". Nie gram, ani nie robię niczego w tym rodzaju. Moją prawą ręką jest Aida, dlatego proszę, abyście się do niej zwracali, gdybyście mieli jakiekolwiek kłopoty z grą.

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.rysujemy.pun.pl www.sea-world.pun.pl www.niebianscypogromcy.pun.pl www.superleague.pun.pl www.narutooshup.pun.pl